اطلاع رسانی فوری حوادث غیر مترقبه

Enhance Emergency Response

نقش دیجیتال ساینیج در اطلاع رسانی فوری حوادث غیر مترقبه

به عنوان سرپرست تیم، من میتوانم تشخیص دهم که کدام شیفت ها باعث حوادث بیشتری در خطوط تولید شده و با مسئولان بالاتر در دپارتمان منابع انسانی و یا عملیات همکاری کنم تا منابع یا دورههای آموزشی بیشتری را برای شیفت های مختلف اجرا نماییم.

به عنوان یک عضو تیم منابع انسانی، من میخواهم از اپلیکیشن PowerBI برای دسترسی به گزارشهای بهداشت و ایمنی استفاده کنم تا به صورت موثر حوادث و آسیبهای محیط کار را تجزیه و تحلیل کرده و اقدامات مناسبی در جهت بهبود ایمنی محیط کار سراسر سازمان انجام دهم. با مقایسه دادههای فعلی با سالهای گذشته، من میتوانم روندها را شناسایی کرده و تصمیمهای بهتری برای بهبود ایمنی محیط کار سازمان اتخاذ کنم.

مدیر شیفت، کارکنان خطوط تولید ، تکنسین های فنی
منابع انسانی، تیم دیتا
گزارشهای بهداشت و ایمنی در مقایسه با سالهای گذشته و با اهداف تعیین شده، شامل بررسی فعالیتهایی که منجر به حوادث میشوند و انواع حوادث و آسیبها.
این اطلاعات به روز به مدیران شیفت کمک میکند تا طی زمان آگاهی داشته باشند (کمک به بهبود و رفع مشکلات)، به بخش منابع انسانی/عملیات کمک میکند تا متوجه شوند که کجا نیاز به آموزش یا ارتباطات بیشتر دارند و به محیط کاری ایمنتر و مطابقت پذیرتر کمک میکند، همچنین تعداد حوادث و تأثیرات مرتبط با آنها را کاهش میدهد.
انبار، دفتر بخش مدیریت و اداری ، خطوط تولید
گزارشات جدید از منابع دادههای بهداشت و ایمنی به صورت خودکار روی صفحات نمایش در فواصل زمانی دلخواه بهروز خواهند شد. این قابلیت به تیمهای عملیاتی این اجازه را میدهد که دادههای آنلاین مربوط به حوادثی که در کارخانه رخ میدهد را مشاهده کنند، از حوادث در طول زمان آگاهی کسب کنند، در حالی که تیمهای منابع انسانی و عملیاتی میتوانند نقصهای موجود در آموزش را شناسایی کنند تا محیط کاری ایمن و منطبق با مقررات داشته باشند.

اهداف دیگر را مطالعه کنید ...

اطلاع رسانی فوری حوادث غیر مترقبه

این اطلاعات به روز به مدیران شیفت کمک میکند تا طی زمان آگاهی داشته باشند (کمک به بهبود و رفع مشکلات)، به بخش منابع انسانی/عملیات کمک میکند تا متوجه شوند که کجا نیاز به آموزش یا ارتباطات بیشتر دارند و به محیط کاری ایمنتر و مطابقت پذیرتر کمک میکند، همچنین تعداد حوادث و تأثیرات مرتبط با آنها را کاهش میدهد.

راهنمای سازمان یا شرکت

برای همه کارکنان برای درک ساختار چارت سازمانی، وابستگی ها و غیره، دانستن اینکه برای چه کسی باید سؤالات/مسائل را مطرح کرد و به آنها مراجعه کرد. این موضوع کارایی عملیاتی را بهبود می بخشد و منجر به پیشرفت و پر کردن نقشهای خالی در شرکت می شود. همچنین امکان مشخص کردن افراد مرتبط در واحد های مختلف اعم از واحد مهندسی ، بازرگانی ، فرایند و تولید و بهبود سطوح ارتباطات انها در جریان یک پروژه یا در کل عملکرد سازمان خواهد شد.

داشبوردهای خطوط تولید

این امکان را برای کارکنان و مدیریت فراهم میکند تا درک واضحی از پیشرفت کلی و وضعیت وظایف داشته باشند و تاخیرهای موجود را نظارت کنند.
پیمایش به بالا
Scroll to Top

محصول