داشبوردها و گزارشهای تحلیلی تعاملی مبتنی بر نیاز سازمان ایجاد می كنید و این امكان مهیا خواهد شد كه کاربران میتوانند با داده های سازمانی گزارش لحظه به لحظه داشته و آنها را به آسانی تجزیه و تحلیل کنند. به عنوان مثال، در دامنه بازاریابی، میتوانید یک داشبورد تحلیلی ایجاد کنید که به مدیران امکان مشاهده بازدهی تبلیغات در زمان واقعی را میدهد. آنها میتوانند نمودارها و آمارهای مختلف را بررسی کرده و تصمیمات بر اساس آنها بگیرند.
داشبوردهای تعاملی – تعاملی
Interactive Dashboard
نقش دیجیتال ساینیج در داشبوردهای تعاملی – تعاملی
- مخاطب :
منابع انسانی ، مدیریت تولید ، تعمیرات و نگهداری ، انبار
- ایجاد کننده :
تیم تحلیل داده (BI)
- محتوا :
نمایش آمار تولید ،رسیدن به اهداف تولید یا کسری تولید ، نمودار کردن میزان ضایعات خطوط مختلف در هر بخش ، مواد اولیه و بارهای در انتظار رسیدن به انبار ، نمایش ماشین آلات در دست تعمیر
- ارزش ها :
این قابلیت به سازمانها این امکان را میدهد که داشبوردها و گزارشهای تحلیلی-تعاملی بر اساس نیازهای خود ایجاد کرده و دادههای سازمانی را به آسانی تجزیه و تحلیل کنند.
- محل استفاده :
این داشبوردها و گزارشهای تحلیلی معمولاً در سیستمهای نمایشگر تحت وب یا اپلیکیشنهای موبایل پیادهسازی میشوند.
- قابلیت ها :