این ویژگی به شما این امکان را میدهد که ارتباط بهتری با مخاطبان خود ایجاد کنید. این تكنولوژی، فضایی فراتر از فضای سنتی پیامك و یا صفحات در شبكه های مجازی را برای یك سازمان مهیا می كند كه تنها با یك اپلیكیشن، رسانه ای سازمانی، كنترل شده و هدفمند با اعضای شركت در لایه ها و سطوح مختلف خواهد داشت و این سطح بندی نیز قابل تعریف خواهد بود كه نتیجه آن ، دسته بندی ارسال اطلاعات برای هر سطح به صورت تفكیك شده می باشد.
ایجاد رسانه ی سازمانی
Organization Media
نقش دیجیتال ساینیج در ایجاد رسانه ی سازمانی
- مخاطب :
مخاطب این ویژگی معمولاً شامل سازمانها و تیمهایی میشود که به ایجاد رسانه سازمانی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود نیاز دارند.
- ایجاد کننده :
روابط عمومی ، واحد های برندینگ ، منابع انسانی
- محتوا :
تفکیک گزارش ها و اطلاعات مورد نیاز برای واحد های مختلف، مدیران و اعضای هر واحد به صورت تفکیک شده و طبقه بندی شده
- ارزش ها :
این ویژگی به سازمانها این امکان را میدهد که با ایجاد رسانه سازمانی، ارتباط بهتری با مخاطبان خود را برقرار کنند و اطلاعات را به طریق کنترل شده و هدفمند به اعضای سازمان در لایهها و سطوح مختلف ارائه دهند.
- محل استفاده :
این ویژگی معمولاً تحت وب یا اپلیکیشنهای موبایل پیادهسازی میشود
- قابلیت ها :