در محیطهای انبار و تدارکات، دیجیتال ساینیج میتواند به مدیران انبار کمک کند تا بهبود در مدیریت موجودی و سیستمهای انبار داری ایجاد کنند. به عنوان مثال، دیجیتال ساینیج میتواند تعداد موجودی محصولات را نمایش دهد و در صورت نیاز به سفارش مواد جدید را به نمایش بگذارد. مدیریت خرید های داخلی و یا خارجی و تفكیك آنها در قالب نموداری و امكان دسترسی به سوابق خرید ها و قیمت های قبلی می تواند یك خط یكپارچه برای مدیریت سازمان مهیا كند كه تصمیم سازی در زمینه زنجیره تامین را تسهیل و منسجم خواهد كرد.گزارش های ماهیانه و سالیانه مقایسه ای در گذر زمان ارزش سازی چشمگیری به همراه خواهد داشت.
مانیتورینگ انبار و لجستیک
Warehouse & Logistics Management
نقش دیجیتال ساینیج در مانیتورینگ انبار و لجستیک
- مخاطب :
مخاطب این قابلیت معمولاً شامل مدیران انبار، مدیران تدارکات و مدیران لجستیک در سازمانها میشود.
- ایجاد کننده :
تیم مدیریت انبار، تدارکات ، تیم BI
- محتوا :
داشبوردهای موجودی کالاها در انبارها، نمایش لیست تراکنش های ورود و خروج، اخطارهای مربوط به انقضاء یا نقطه تامین کالا و ...
- ارزش ها :
این ویژگی به سازمانها این امکان را میدهد که از دیجیتال ساینیج برای بهبود مدیریت موجودی، مدیریت خرید و تدارکات داخلی و خارجی استفاده کنند و تصمیمگیریهای بهینهتری در زمینه زنجیره تامین داشته باشند.
- محل استفاده :
محیطهای انبار و تدارکات
- قابلیت ها :