ایجاد رسانه ی سازمانی

Organization Media

نقش دیجیتال ساینیج در ایجاد رسانه ی سازمانی

این ویژگی به شما این امکان را میدهد که ارتباط بهتری با مخاطبان خود ایجاد کنید. این تكنولوژی، فضایی فراتر از فضای سنتی پیامك و یا صفحات در شبكه های مجازی را برای یك سازمان مهیا می كند كه تنها با یك اپلیكیشن، رسانه ای سازمانی، كنترل شده و هدفمند با اعضای شركت در لایه ها و سطوح مختلف خواهد داشت و این سطح بندی نیز قابل تعریف خواهد بود كه نتیجه آن ، دسته بندی ارسال اطلاعات برای هر سطح به صورت تفكیك شده می باشد.

مخاطب این ویژگی معمولاً شامل سازمانها و تیمهایی میشود که به ایجاد رسانه سازمانی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود نیاز دارند.
روابط عمومی ، واحد های برندینگ ، منابع انسانی
تفکیک گزارش ها و اطلاعات مورد نیاز برای واحد های مختلف، مدیران و اعضای هر واحد به صورت تفکیک شده و طبقه بندی شده
این ویژگی به سازمانها این امکان را میدهد که با ایجاد رسانه سازمانی، ارتباط بهتری با مخاطبان خود را برقرار کنند و اطلاعات را به طریق کنترل شده و هدفمند به اعضای سازمان در لایهها و سطوح مختلف ارائه دهند.
این ویژگی معمولاً تحت وب یا اپلیکیشن‌های موبایل پیاده‌سازی می‌شود
این ویژگی به سازمانها این امکان را میدهد که با استفاده از یک اپلیکیشن رسانه سازمانی، ارتباط بهتری با اعضا و مخاطبان خود برقرار کنند و اطلاعات را به صورت کنترل شده و هدفمند برای هر سطح و لایه مختلف ارائه دهند.
پیمایش به بالا
Scroll to Top

محصول