داشبوردهای تعاملی – تعاملی این قابلیت به سازمانها این امکان را میدهد که داشبوردها و گزارشهای تحلیلی-تعاملی بر اساس نیازهای خود ایجاد کرده و دادههای سازمانی را به آسانی تجزیه و تحلیل کنند.
داشبوردهای نمایش دادهها این ویژگی به سازمانها این امکان را میدهد که تابلوهای دیجیتال را در مکانهای عمومی مانند محیطهای اداری، صنعتی، مراکز تجاری و مراکز فروش و توزیع استفاده کرده و دادهها را به نمایش بگذارند.
ایجاد رسانه ی سازمانی این ویژگی به سازمانها این امکان را میدهد که با ایجاد رسانه سازمانی، ارتباط بهتری با مخاطبان خود را برقرار کنند و اطلاعات را به طریق کنترل شده و هدفمند به اعضای سازمان در لایهها و سطوح مختلف ارائه دهند.
نمایش دادهها به صورت زنده این قابلیت ارزشهایی را به سازمانها ارائه میدهد، از جمله توانایی بهروزرسانی دادههای تحلیلی به صورت زمینهای و ارائه اطلاعات جاری به مشتریان یا نمایندگان فروش در سراسر کشور.
کنترل تولید و کیفیت این ویژگی به کارخانهها و واحدهای تولیدی این امکان را میدهد که از دیجیتال ساینیج برای نمایش اطلاعات تولید و کیفیت محصولات استفاده کرده و بهبودهای لازم را بر اساس دادههای ارائه شده اعمال کنند.
تبلیغات و برندینگ این ویژگی به سازمانها این امکان را میدهد که از دیجیتال ساینیج برای تبلیغ و تقویت برند خود و نمایش تصاویر و اطلاعات مربوط به محصولات جدید استفاده کنند تا مخاطبان را به جذب محصولات جدید ترغیب کنند.
مانیتورینگ انبار و لجستیک این ویژگی به سازمانها این امکان را میدهد که از دیجیتال ساینیج برای بهبود مدیریت موجودی، مدیریت خرید و تدارکات داخلی و خارجی استفاده کنند و تصمیمگیریهای بهینهتری در زمینه زنجیره تامین داشته باشند.
داشبوردهای خطوط تولید این امکان را برای کارکنان و مدیریت فراهم میکند تا درک واضحی از پیشرفت کلی و وضعیت وظایف داشته باشند و تاخیرهای موجود را نظارت کنند.