راهنمای سازمان یا شرکت

Guide of Organization

نقش دیجیتال ساینیج در راهنمای سازمان یا شرکت

به عنوان یک بازدیدکننده در یک بازدید کوتاه، من به طور فوری میدانم که باید به کدام شخص مراجعه کنم یا از کدام شخص درخواست کنم و به کجا درخواستهای خود را ارجاع دهم.

به عنوان یک عضو سازمان، می توانم فرصت های شغلی موجود را مشاهده و از مدیر خود در مورد نقش و فرآیند اطلاعات بیشتری دریافت نمایم.

به عنوان یک ارباب رجوع برای من جذابیت دارد که مسیرهای راهنمای ساختمان های اداری و تجاری، بیمارستان ها، بخش های مختلف تولید در کارخانه، انبارها و دفاتر بصورت پویا با انتشار مسیر دسترسی و نمایش تصاویر بخش ها و حتی بصورت تعاملی با قابلیت مسیریابی را استفاده نمایم.

کارمندان یا بازدیدکنندگان
سیستم ها و روش ها، منابع انسانی و روابط عمومی
چارت سازمانی که نمودار ساختار سازمانی شرکت را نمایش داده و به عنوان مثال برای نیروهای انسانی مرتبط با حوزه لجستیک و انبار.
برای همه کارکنان برای درک ساختار چارت سازمانی، وابستگی ها و غیره، دانستن اینکه برای چه کسی باید سؤالات/مسائل را مطرح کرد و به آنها مراجعه کرد. این موضوع کارایی عملیاتی را بهبود می بخشد و منجر به پیشرفت و پر کردن نقشهای خالی در شرکت می شود. همچنین امکان مشخص کردن افراد مرتبط در واحد های مختلف اعم از واحد مهندسی ، بازرگانی ، فرایند و تولید و بهبود سطوح ارتباطات انها در جریان یک پروژه یا در کل عملکرد سازمان خواهد شد.
ورودی و خروجی سازمان
این قابلیت به بهبود کارایی ارتباطی کمک میکند و برای کارمندان تفهیمی از ساختار چارت سازمانی را فراهم می آورد و تسریع در پر کردن نقشهای خالی در تیم را تسهیل میکند. به طور کلی، یک محیط کاری یکپارچه و آگاه در سراسر سازمان ایجاد می شود.
پیمایش به بالا
Scroll to Top

محصول